Herinnert u zich de NMB commercials nog met Andre van den Heuvel, of van Kooten en de Bie in Postgiro reclame filmpjes, of ’15 miljoen mensen’, de Postbank commercial van Fluitsma & van Tijn? … Of de oranje en de blauwe leeuw bij de samenvoeging naar èèn ING Bank Label?… Of meer recent de commercial ‘Do Your Thing’? De kans is groot dat ze u niet ontgaan zijn. Het zijn mooie voorbeelden hoe de ING bank (en haar rechtsvoorgangers) zich de afgelopen jaren heeft gepresenteerd naar de markt van bancaire diensten. Voorbeelden ook van hoe ING zich in haar marketing en communicatie uitingen heeft ontwikkeld om aangesloten te blijven bij de veranderende behoeften en verwachtingen van haar klanten. Een voortdurend proces van vernieuwing dat zich de komende jaren ongetwijfeld voort zal zetten. Het leek ons een goed idee om dit aspect van ING’s heden, verleden en toekomst bij onze VO-ING leden voor het voetlicht te brengen.
In samenwerking met het ING Bedrijfshistorisch Archief en ING Marketing en Communicatie hebben wij daarom het initiatief genomen tot het organiseren van een bijeenkomst met als thema ‘ING marketing en communicatie door de jaren heen’. Daarbij zal ook aandacht gegeven worden aan de huidige stand en de verwachtingen voor de nabije toekomst van marketing en communicatie van ING.
De Bijeenkomst
Het gaat om een digitaal te volgen bijeenkomst via Teams. Deelname is gratis.
De namiddag-bijeenkomst “ING Bank Marketing en Communicatie door de jaren heen” zal bestaan uit een interactieve presentatie verzorgd door Janet Dubbelhuis en Susanne Lourens, beide werkzaam bij ING Marketing en Communicatie.
Praktische informatie
U krijgt ca. een week v.v.t. een link toegezonden waarmee u toegang krijgt.
Deelname
Er zijn 60 plaatsen beschikbaar.